“הצלחתי להפחית את החרדות, אני רגועה יותר”

חרדה ומתח

“אני עדיין באפקט הוואו ..הצלחתי להרגיע את החרדות”

ירדן, גננת ממרכז הארץ, מתמודדת עם לחץ נפשי וחרדות במשך שנים רבות והיא לא לבד. אלפי ישראלים שמחפשים פתרונות, משלמים מחיר כבד של תופעות לוואי, כתוצאה מנטילת כדורים כימיים. ערכת “GOOD VIBE” מבית OliMed, עוזרת לאנשים להתמודד עם החיים בדיוק כמו שהטבע רצה. בלי תופעות לוואי ובלי סכנת התמכרות.

“בלי לחץ נשמה”, “שחרר אחי”. מוכר לכם? אתם לא לבד. לחץ נפשי או “stress”, מתארים מצב דומה, בו כמות הלחצים שאנו מרגישים, עולה על כמות המשאבים הנפשיים הנמצאים ברשותנו להתמודדות. “החברה המודרנית, משדלת לשימוש בתרופות מרשם הגורמות לתופעות לוואי שונות. עם זאת, בשנים האחרונות, אנחנו שמים לב לגידול בביקוש למוצרים טבעיים ומרגיעים, בעיקר בתקופת הקורונה ומתיחות בטחונית”. כך מתאר סער שדה, נטורופת מוסמך, הרבליסט קליני ומטפל ברפואה סינית. OliMed, מרכז טבעי לצמחי מרפא, מציע מגוון פתרונות אלטרנטיביים, שעוזרים לגוף ולנפש להתאזן ולחזור למצב הטבעי.

בלי פאניקה!

סובלים מלחץ וחרדה? הכירו את הערכה שמחזירה לכם את הוויב הטבעי. GOOD VIBE, היא ערכה טבעית המאזנת את הגוף ומפחיתה לחץ ותחושת חוסר שקט, הכוללת שתי תמציות ייחודיות:

Chill– לטיפול בתחושות סטרס, לחץ והתקפי חרדה, עם כל הסימפטומים הנלווים.

Boost– מזינה ומעשירה את מערכת העצבים, נותנת אנרגיה ומעצימה את הגוף במזונות על, ויטמינים ומינרלים.

 

חוזרים למצב הטבעי

חברת OliMed, מספקת פתרונות טבעיים בין היתר גם לבעיות מתח ואי שקט ובכך גם מסייעת לאנשים הנוטלים תרופות, אשר עלולות לגרום במקרים מסוימים ל: אפתיות, התמכרות, חוסר תפקוד מיני ופגיעה במערכות שונות בגוף. עם GOOD VIBE אתם יכולים להיות רגועים (תרתי משמע), הטיפול הטבעי שמציעה OliMed, מאזן את הגוף ומחזיר את השקט לחיי היום יום והבונוס? לא צריך מרשם!

 

שני, 36, ת”א

“תקופה ארוכה שאני עוברת מרופא לרופא, מחליפה כדורים וכלום לא עוזר, להיפך, אני רק נעשית יותר אפתית. תודה ענקית ל-  OliMed שהחזירו לי את השקט.”

 

אורית, 28, באר טוביה

“אחרי הלידה הראשונה שלי, נכנסתי ללחץ נפשי עמוק שמנע ממני לתפקד כרגיל. לא בעבודה ולא בחיים האישיים. החלטתי לחפש את הפתרון הטבעי שיעזור לי ועכשיו, חצי שנה אחרי, אני שמחה לומר שמצאתי!”

 

דני, 50, מצפה רמון

“ואוו, פשוט ואוו! אני מצטער שלא הגעתי ל-OliMed הרבה לפני. כבר בימים הראשונים של הטיפול, הרגשתי שיפור משמעותי והיום אני מצליח לתפקד הרבה יותר טוב בעבודה. ”

 

עמיחי, 45, באר שבע

“מצחיק שקוראים לערכה GOOD VIBE, כי זה בדיוק מה שזה עושה! מהרגע שהתחלתי את הטיפול, אני בווייב אחר לגמרי ממה שהייתי. הכל זורם, הכל יותר קליל. אסור לפספס את הערכה הזו!”

 

חרדה ומתח

חיפוש

מאמרים נוספים

מאמרים נוספים

חיפוש