“הצריבה בשתן נעלמה. התמצית הזו, נותנת איכות חיים”

דלקת בדרכי השתן

קרן מבת ים, סבלה שנים מצריבה בשתן והיא לא היחידה…

התופעה תוקפת נשים בעיקר (אך גם גברים) ומלווה במרדף קבוע אחרי שירותים צמודים. ערכת Let It Flow כוללת מיצויי צמחים מהפכניים שעובדים חזק על מערכת השתן, מספקים הקלה ותמיכה המחוללים מהפך באיכות החיים של הסובלים מהתופעה. לפני שהשתן יעלה לראש, יצאנו לבדוק.

יש בחדר פיל גדול שנקרא צריבת שתן ואף אחד לא אוהב לדבר עליו. מעבר לעובדה שזה צורב בגוף, זה גם מפריע לאיכות החיים. “נשים סובלות מהפרעות רבות במערכת השתן המלוות בכאב בבטן התחתונה, דימום בשתן ותחושת עווית וזה קורה עם או בלי נוכחות של חיידק. הטיפול המקובל ברפואה הקונבנציונאלי הוא שימוש באנטיביוטיקות שונות, העלולות להחליש את יכולת ההתמודדות של הגוף כנגד אותם גורמים מזהמים ומכניסות נשים למעגל האנטיביוטיקה.” לדברי טוני אוליאל, מומחית ברפואה סינית וצמחים. בחברת OliMed המתמחה במתן פתרונות טבעיים והוליסטים על בסיס צמחים, החליטו להרים את הכפפה בתחום.

 

ותודה לטבע

נעים להכיר או שלא הכי נעים, אבל חשוב להכיר. Let It Flow – ערכה טבעית ובטוחה לשימוש, מותאמת לגברים ולנשים וכוללת 3 תמציות וחליטת צמחים: Stream, Flow ו- Urix– המחזקות את רצפת האגן ומחטאות את האזור.

ולמה זה סופר חשוב? כאשר כיס השתן לא מרוקן דיו, נוצרת תחושת שארית שזולגת לשופכנים ומהווה קרקע פורייה להצטברות חיידקים.

תכל’ס, לצמחים יש אפקט דואלי על מערכת השתן- מצד אחד הם מעלים את נפח השתן (חשוב מאוד כשאנחנו רוצים לנקות חיידקים מהצינורות בשיטת הלחץ), ומאידך, הם מפחיתים את התכיפות והדחיפות של ההשתנה. בנוסף, החליטה מדכאת את הורמון שמדכא את ההשתנה ובכך מגדילה את נפח השתן. יוצא, שכאשר שותים הרבה מים ועובר שתן, כמות הדלקות והזיהומים פוחתת.

 

תשכחו מהפטרוזיליה

תעשיית התרופות והכדורים משגשגת בארץ ובעולם. ישראל, היא בין השיאניות בעולם בנטילת תרופות. כמו שכבר ציינו, גם בקטגוריית השתן, הרופא לרוב ירשום אנטיביוטיקה וברוב המקרים זו תטפל ביעילות בחיידק, אבל לא בבעיה עצמה ותגרום לתופעות לוואי. גם פריקים של חמוציות, מי פטרוזיליה ותרופות סבתא למיניהן נוכחים לגלות, שהן לא חזקות ויעילות מספיק, במקרה שהחיידק הגיע לשכפול גבוה בדרכי השתן. ערכת Let It Flow– מקלה משמעותית כשיש דלקת ומסייעת במצב כרוני, כשרוצים שקט תמידי. טבעי, אפקטיבי וללא תופעות לוואי.

 

דלקת בדרכי השתן

 

תמר, 32, באר טוביה

“הצריבות בשתן התחילו, אחרי תקופה של סטרס מטורף. אני לא טיפוס של כדורים, לכן לא היה אכפת לי לנסות את ערכת Let It Flow ותשמעו, זה וואו. הצריבות פחתו, תדירות השתן ירדה והקטע שזה טבעי.”

 

אופיר, בן 54 , בנימינה

“סבלתי מבעיות שתן בגלל ענייני ערמונית. חבר המליץ לי על תמציות צמחים וזה פעל מצוין: אי הנוחות במתן שתן, הטפטופים וההמתנה הארוכה לזרם פחתו, אין ספק שבשבילי זה איכות החיים.”

 

איילת, בת 44, דימונה

“דלקות השתן החוזרות שלי, דרשו שירותים צמודים והאנטיביוטיקה, כבר לא השפיעה עליי. בעקבות פרסום בפייסבוק על ערכה טבעית של OliMed, החלטתי לתת לזה צ’אנס והופתעתי לטובה: הדלקות הלכו ופחתו כמו קסם”.

 

מירב, בת 41, ראשון לציון

“המעגל הזה של דלקת בשתן ואנטיביוטיקה היה חייב להסתיים מבחינתי, ניסיתי כל דבר אפשרי, הערכה שלכם היא הדבר היחיד שהצליח להוציא אותי מהפלונטר הזה, לא יודעת איך הקסם הזה כזה טבעי ועוצמתי, אבל פשוט וואוו”.

 

דלקת בדרכי השתן

חיפוש

מאמרים נוספים

מאמרים נוספים

חיפוש