“הנפיחות בבטן נעלמה. אין על התמצית הזו”

נפיחות בבטן

הילה, ועוד רבים בארץ ובעולם, סובלים מבעיות חמורות במערכת העיכול. הליקובקטר, קנדידה, נפיחות בבטן ועוד אי נעימויות, הפכו להיות חלק משגרת היום יום שלהם. תמציות צמחים טבעיות שעובדת חזק מבפנים, פתרו להם את הבעיה מהשורש. יצאנו לעכל.

הבטן שלנו, היא מוח אחד קטן. טלפון אחד מהראלה ממפעל הפיס והיא כבר מתחילה להגיב. לכל הסטרס וההתרגשות, תוסיפו תזונה לקויה והעמסת מזון על הקיבה והבטן כבר לא וואו. “פעם חיינו בדור שהתזונה הייתה נקייה יותר, אנשים חיו בצניעות, היום הכל השתנה. הרשתות החברתיות, החלום לרזון, הרכבי התזונה והקצב המסחרר שהדברים קורים, פוגעים ישירות במערכת העיכול, משבשים את רמת החומציות ומעוררים את החיידקים.” מספרת לנו טוני אוליאל, מטפלת מנוסה ברפואה סינית וצמחים. במקום לשטוף את הקיבה עם קוקטיילים של כדורים שפוגעים בין היתר גם בשאר הרקמות של הגוף, מסתבר שאפשר גם אחרת. OliMed, מרכז טבעי לצמחי מרפא, מציע מגוון פתרונות הוליסטיים, שעוזרים לגוף ולנפש להתאזן כמו שהטבע רצה.

מכה לבטן הרכה

אחד הפתרונות ש- OliMed מציעים הוא ערכת ה- Feel Free הכוללת 3 מוצרים המבוססים על צמחי מרפא, שפועלים על מערכת העיכול:

Clean– תמצית צמחים הנועדה לטהר את מערכת העיכול ומסייעת בהתמודדות עם סימפטומים כגון נפיחות, גזים, טפילים וחיידקים במעיים.

Restart– תמצית צמחים לניקוי רעלים התורמת לטיהור מערכת העיכול, תומכת בחיידקים הידידותיים ומחזקת את מערכת העיכול.

Digex– חליטות צמחים הניתנים להכנה בקלות, מאזנות את רמת החומציות בגוף ומסייעת לשיפור תהליכי עיכול ונפיחות בבטן. החליטות קלות להכנה וטעימות.

100% טבעי

שוק התרופות, מוצף בפתרונות לבעיות במערכת העיכול. לצד העובדה, שאנטיביוטיקה ותרופות נוספות יכולות להשמיד את החיידקים, הן גם עלולות לגרום לתופעות לוואי ונזקים באיברים אחרים בגוף ולעיתים אף מייצרות תלות בתרופה. בנוסף, הן לא פותרות את הבעיה מהשורש ונוגעות רק בסימפטום. הייחודיות של ערכת Feel Free, שהיא מנקה ומטהרת את מערכת העיכול, משתלבת טוב עם תזונה נכונה ומאזנת את מערך חיידקי המעיים באופן טבעי, מבלי לפגוע ברקמות אחרות.

נפיחות בבטן

רן, 47, קריית אונו
“שנים שאני סובל מגזים בגלל ההליקובקטר. מעבר לתחושה של נפיחות וכאבי בטן, יש גם עניין חברתי. חייבים שירותים צמודים בכל מקום. חבר המליץ על Feel Free ולמרות שהיתי ממש סקפטי, זה פשוט עבד מדהים”.

 

תהילה, אמא לרוני ונועם בני 12 ו-11, ראש העין

“מערכת העיכול של הילדים שלי סופר רגישה, הם סובלים לא מעט משלשולים והקאות. מאז שנתתי להם את הצמחים של אולימד, מערכת העיכול עברה תהליך של טיהור והשינוי הורגש במיידי”.

דנית, 42 כפר סבא

“נמאס לי להרגיש כאילו אני בהריון…תחושת הכבדות והנפיחות לא עזבה אותי, גם אחרי כוס מים! התמציות האלה הרגיעו לי את הבטן, ולא חשוב מכך, את הנפש. אני אנרגטית, רגועה ושלווה, לא האמנתי כמה כוחות שאבה ממני ההתמודדות עם עיכול לא תקין.”

נפיחות בבטן

חיפוש

מאמרים נוספים

מאמרים נוספים

חיפוש