הנשירה הפסיקה והעור נראה מתוח

קולגן לפנים

“הנשירה הפסיקה והעור נראה מתוח. אני בהלם מהמוצרים!”

לימור מראשון לציון נלחמה במשך שנים בשיער דל ועור יבש, בעל מראה לא אחיד. האקלים בארץ, הגנטיקה, התזונה ומצבי הרוח, משפיעים רבות על העור שלנו וגורמים לנזקים. ערכת צמחים טבעית ומהפכנית שמטפלת גם בשיער וגם בעור, שינתה לאלפי אנשים את איכות החיים. וזו לא מתיחה!

let’s face it: עור הפנים שלנו והשיער, הם קריטיים במדד היופי. לא משנה כמה נעצים את עצמנו בסדנת ויפאסנה בצפון, הנראות החיצונית עדיין מנהלת אותנו . “מספיק להתעורר בבוקר לרצפה מלאה בשערות ולקמט מרגיז בפנים והופה, מצב הרוח לא וואו. מכוני היופי, הרופאים וכל העולם מתגייס, כדי להציע ארסנל של פתרונות כימיים שעולים הון עתק ועלולים לגרום לנזקים חמורים גם בגוף וגם בנפש”. מספרת לנו טוני אוליאל, מומחית לרפואה סינית וצמחים. מסתבר, שעל אף הקידמה, העולם חוזר למצוא את הפתרונות במקורות הטבעיים. ב- OliMed למשל, מרכז טבעי לצמחי מרפא, מציעים מגוון פתרונות טבעיים ואפקטיביים לקשת רחבה של בעיות, כולל בתחום העור והשיער.

מבינים יופי

סובלים מעור יבש? קמטוטים? השיער מדלל? תכירו את Glam & Glitter– ערכת הקסם הטבעית מבית OliMed, שנותנת פייט לנשירת השיער ובוסט לאלסטיות של העור:

Glam– תוספת הכוללת כמות גדולה של קולגן- חלבון החשוב ללחות העור, בריאות הציפורניים והשיער, חוזק העצמות, השיניים והחניכיים.

Glitter– תוסף משולב המכיל חומצה היאלרונית+ פיקנוגינול+ ויטמין C- חומרים המקנים לעור זוהר ייחודי, שנשאר בכל שעות היממה.

קולגן וחומצה היאלרונית בדרך הטבע

בטח כבר שמעתם את הקוסמטיקאית שלכם ממליצה לכם על הזרקת חומצה או קולגן. טוב, אז מה זה החומרים האלו ולמה הם חשובים?

קולגן וחומצה היאלרונית-חומרים שהגוף מייצר באופן טבעי לבניית רקמות העור, אשר רמתם יורדת עם השנים.

פיקנוגינול (קליפת עץ האורן/פיין בארק)- נוגד החימצון החזק בעולם המיוצר מקליפת עץ האורן, בעל אפקט חיובי לקמטוטים על העור.

ויטמין סי- נוגד חימצון רב עוצמה, חשוב לקליטת קולגן ברקמה ומסייע להתחדשות העור והשיער.

ערכת Glam & Glitter, מעניקה לכם את כל הטוב הזה בדרך טבעית, בטוחה, ללא תופעות לוואי או כאבים!

קארין, בת 35, להבים

“שנים הזרקתי בוטוקס וחומצה היאלרונית. זה כאב בפנים ובכיס. חברה המליצה לי על הערכה של OliMed ואני סופר מרוצה! תראו את העור שלי. מתחדש, זוהר וקורן, בדרך טבעית”.

אורן, בן 50, כפר יונה

“עברתי טראומה בעבר ומאז אני סובל מנשירה חמורה. ניסיתי בערך את כל התכשירים בעולם, עד שגיליתי את Glam & Glitter -מאז הנשירה פחתה והשיער החל לצמוח באופן מפתיע”.

אלונה, בת 43, ירושלים

“אחרי הלידות של הילדים, השיער החל לנשור ואני מסתובבת עם תוספות בשיער. חברה לעבודה המליצה לי על הערכה של OliMed ותשמעו זה קסם- השיער התמלא, נראה זוהר והנשירה פסקה!”

כינרת, בת 40, יבנה

“בסוף עם כל התכשירים והמריחות והקרמים, מה שעזר לי זה הטיפול הפנימי, הצמד המדהים הזה שיקם לי את העור והשיער, התוצאות מהירות והרכיבים מעולים ובריכוזים מהגבוהים בשוק. מבחינתי מוצר השנה”

קולגן לפנים

חיפוש

מאמרים נוספים

מאמרים נוספים

חיפוש