צמחי מרפא בשירות מערכת החיסון

צמחי מרפא רפואה משלימה

בכל שנה , לכל אחד מאיתנו יש תקווה, שהחורף הזה… לא נהיה חולים. ולאחרונה החשש גובר. מי צריך את זה? חום, שיעול ואי נוחות, כאבי ראש, קושי לישון, נזלת…

אנחנו מנסים לשמור על עצמינו כדי שלא נידבק, כי הדבקה פירושה מחלה. ומחלה, כמו שכולנו יודעים היום, עלולה להסתבך.

“עם תרופה- שבעה ימים, בלי תרופה- שבוע…”

כשתלכו לרופא עם תסמיני שפעת, או מחלה ויראלית אחרת, הוא יגיד לכם בגדול שאין הרבה מה לעשות; קצת מנוחה, הרבה מים ואקמול אם צריך.

האמת היא, שהרפואה הטבעית יודעת לטפל במחלות זיהומיות עונתיות כבר אלפי שנים. והיא עושה זאת טוב משחשבתם.

ברפואה הסינית לדוגמא, ישנם מעל 300 הרכבי צמחים לטיפול בהצטננות ושפעת. ישנם הרכבים המיועדים לתחילת מחלה, לשיא שלה, וגם ל”שאריות”- אותם תופעות נילוות למחלה אחרי שמבריאים.

גורמים מזהמים כמו וירוסים וחיידקים הם חלק מחיינו, ואין לנו דרך להימנע מהם בצורה מוחלטת. מה שאנחנו יכולים לעשות, הוא לשפר את תגובת מערכת החיסון לקיומם.

מערכת החיסון היא מערך מורכב ומתוחכם מכל צבא בעולם, וכשהוא עובד במיטבו, לחיידקים ווירוסים אין יכולת להעמיק בגופינו.

מהי מחלה זיהומית אקוטית?

כאמור, מרבית האנשים תופסים את המחלה הזיהומית כדבר בלתי רצוי, מעיק ומפריע לאורח חיינו, ורואים בה את ההפך מבריאות טובה. הרפואה הטבעית מאמינה, כי להיות חולה מדי פעם- זה בריא. גוף חזק, בריא וחיוני הוא כזה ש”חוטף” מחלה פעם או פעמיים בשנה, מעלה חום מהר מאוד, המופע הוא יחסית דרמטי לכמה ימים ספורים, ומיד אחריו מופיע שיפור משמעותי בתסמינים, ונשארת עייפות שלאחריה יש תחושת חיוניות וחידוש מערכות.

בעת מחלה זיהומית, רוב החולים יהיו עסוקים בלטפל בתגובה החיסונית- הורדת חום, הפסקת שיעול, ייבוש הליחה, שיכוך כאב וכו’. אך כל התסמינים האלה מעידים למעשה, שמערכת החיסון נלחמת בפתוגן, והיא עושה זאת היטב. חום הגוף עולה כיוון שהגוף “מעלה הילוך” בייצור מרכיבי החיסון, וכן חום גבוה פוגע בפעולת ההתרבות של החיידקים. ליחה נוצרת כדי לעודד שיעול ועיטוש, פעולות שלא מאפשרות למזהם להצטבר בריריות האף, הגרון ולרדת לריאות. עייפות משתלטת עלינו כדי שננוח, בזמן שהגוף נלחם. חוסר תיאבון הוא סימפטום לכך שהגוף מרכז את מרבית המשאבים שלו בלוחמה במזהם, ופעולת המעיים דורשת ממנו מאמץ רב שיכול לחכות. אנו חווים צמא גדול, והשתנה מרובה, זו דרכו של הגוף להגדיל את נפח הדם, כדי לנקות אתרי דלקת שנוצרו עקב הלוחמה של הגוף בנגיף.

מתי העניינים מתחילים להסתבך?

מערכת החיסון שלנו חייבת להיות ערנית כל הזמן לגורמים מזהמים המנסים לפלוש לגופינו. כשנחשפנו לוירוס, מרכיבי החיסון הראשוניים צריכים להגיב במהירות, כי לוירוס יכולת חדירה ושכפול מהירים במיוחד. אם מערכת החיסון לא תגיב מהר, הוירוס יפלוש לתאים רבים בגופינו, והמחלה תהיה ארוכה יותר, ויותר נוטה לסיבוכים.

מחלה שנדמה כאילו היא לא נגמרת, או מחלה חוזרת ונשנית כמה פעמים בעונה, פירושה שהגוף לא מצליח להתמודד בעוצמה מול הגורם המזהם.

צמחי מרפא כאמור, מסייעים לנו להתמודד עם הגורמים המזהמים המבקשים לפלוש ולהתרבות בגופינו. ישנם 3 קבוצות חומרים צמחיים המגויסים לטובת בריאות שלמה ומהירה ממזהמים נשימתיים נפוצים:

  1. צמחים המחזקים את מערכת החיסון- כאלה שאנו נוטלים כדי לצמצם את הסיכויים לחלות. אלה צמחים המגדילים את מרכיבי החיסון באזורי הריריות, ונקבוביות העור- משם חודרים הפתוגנים. טעמם מתקתק, היות והם מחזקים את האנרגיה בגוף. צמחים אילו אנו נוטלים כאשר אנו בריאים ומרגישים טוב.
  2. צמחים מעוררי חיסון- צמחים שנטילתם מעוררת בעוצמה תגובה חיסונית. הם מייזעים וחמים, ונועדו להפטר מזיהום שכבר חדר אלינו. טעמם חריף, ואנו נוטלים אותם בתחילת מחלה, עם הופעת סימנים ראשונים.
  3. צמחים נוגדי זיהום- אלה צמחים שנועדו לסייע למערכת החיסון להילחם בנגיפים ובחיידקים, ולהוריד ממנה עומס. החומרים הפעילים שבהם יודעים לתקוף באופן ישיר את דפנות התאים של המזהמים ולחסל אותם. טעמם מריר היות ויש להם רעילות מסוימת שנועדה לחסל את הגורם המזהם.

השימוש בצמחי מרפא לא נועדה למגר את הוירוסים והחיידקים מהעולם, או לגרום לנו לא להיות חולים אף פעם. זוהי מטרה אבודה מראש. נטילת צמחי מרפא לפני ובזמן מחלה, הופכת אותנו ל”חולים טוב יותר”, כיון שמערכת החיסון שלנו יודעת להתמודד בעוצמה עם מרבית המזהמים המאיימים לפלוש ולהתרבות בגופינו.

האנושות חוותה מחלות זיהומיות רבות בעשרות אלפי השנים שהיא קיימת, עוד בטרם ידעה מהם חיידקים ונגיפים. גוף בריא מצויד באמצעים המדויקים להתמודדות עם מחלות זיהומיות, והטבע מספק לנו עזרה דרך צמחי המרפא המגוונים והיעילים.  

המוצרים שלנו:

תמצית הצמחים Bwell- תמצית עוצמתית המכילה חומרים מעוררי חיסון ונוגדי זיהום. לנטילה בזמן סימנים ראשונים של מחלה עד כשאנחנו מבריאים לחלוטין.

ויטמין C לא חומצי בתוספת ביופלבנואידים – המיועד לשמור על מערכת החיסון עירנית, מעודד ייצור של רכיבי חיסון ברקמות ומחזק את הגוף.

חיפוש

מאמרים נוספים

מאמרים נוספים

חיפוש