“עור הפנים שלי נראה מעולה”

אקנה

“אחרי אינסוף תכשירים לאקנה, זה הדבר היחיד ששינה לי את החיים”

חושן מחולון, היא אחת מעשרות מתבגרים שמתמודדים עם בעיית האקנה ביום יום. טונות של מייק אפ כדי להסתיר, המראה הפכה להיות הבסטי והחשש לצאת לדייטים גובר. ערכה מהפכנית וטבעית בשם Clean Face מבית OliMed, נותנת פייט רציני לפצעונים. יצאנו לחטט.

אקנה או בשמה העברית חטטת, מופיעה אצל רבים מהמתבגרים על עור הפנים כבר בגילאי 12 ואילך, בהם המערכת ההורמונלית לא הכי מאוזנת. “הרבה מעבר לשחורים מעצבנים וסימני חיטוט, הבעיה היא לא רק פיזית ואסטטית. האקנה פוגעת בביטחון העצמי ובתדמית של הילדים, שמוכנים לנסות את כל התכשירים הכימיים וגורמים לנזקים בלתי הפיכים ב-long run”. מספרת לנו טוני אוליאל, מטפלת מנוסה ברפואה סינית וצמחים. גלולות באלפי שקלים, משחות אגרסיביות, וכמובן טיפול תרופתי שמסיבות רבות לא כולם מעוניינים בו, הם רק חלק מהצ’ק ליסט. בדיוק מהמקום הזה צמח OliMed- מרכז לטיפול בצמחי מרפא, שמפתח סדרה של מוצרים טבעיים ובריאים, שנועדו לסייע גם לכם.

ללא מרשם רופא! ללא תופעות לוואי! אין הגבלות או איסורים כלשהם במהלך הטיפול!

Clean Face מבית OliMed, היא ערכה טבעית הכוללת את: Pause– תמצית צמחים לתמיכה הורמונלית, Derma– תמצית צמחים לשיקום העור, וסבון פחם– לאיזון שומניות ושמירה על מראה עור בריא. הערכה נוגעת בשורש הבעיה מבפנים, גם מטפחת מבחוץ את עור הפנים, והכי חשוב – בדרך בריאה יותר. המצב טפו טפו, כבר לא על הפנים.

אקנה? זה לא טבעי

מוזר ככל שזה ישמע, חצ’קונים, זה לא מה שהטבע רצה. לא נולדים עם אקנה, רוכשים את זה עם הזמן “בזכות” הרגלים לא נכונים. אכילה מופרזת של שוקולדים, גבינות צהובות, פיצוחים ועוד כמה ג’אנקים גורמים לעלייה בהפרשת החלב ע”י הבלוטות, השומן נתקע בתעלה ונוצרת הדלקת. לצד אילו תוסיפו סטרס, עודף אדרנלין ופיצוץ שחורים המשאירים סימנים והפנים מתמלאים בפצעונים. שימוש בפורמולה הטבעית Clean Face, לצד אכילת פירות וירקות, שתיית מים ופעילות גופנית, מחזירים את עור הפנים למצב הטבעי שלו: נקי, בריא ורענן.

 

אקנה

עוד המלצות

רן, בן 23, קריית אונו

“מגיל ההתבגרות סבלתי מפצעים בפנים שהחמירו בזמן הגיוס. לאחר אינסוף תכשירים ורגע לפני טיפול כימי, נתתי צ’אנס לערכה הטבעית שלכם שזכתה להרבה תגובות ברשת והיא שינתה לי את החיים. אלופים”.

גילה, בת 36, כפר חיים

“הגיע שלב ששאלתי את עצמי, עד איזה גיל אפשר לסבול מאקנה? אומנם הכמות לא מטורפת, אבל כל פעם לפני המחזור יוצאים פצעים ענקיים שפשוט לא עוברים! בשבילי הערכה הזו היא הפסיכולוג הכי טוב, אני מרגישה טוב עם עצמי, כל החודש”

דנה, בת 19, באר שבע

“כל חצ’קון היה משגע אותי… ישר הייתי רצה למראה ומפוצצת אותו. חברה שלי ישבה לי על הווריד, שאנסה את  Clean Face, והאמת? גיליתי שהערכה הזו נדירה. אין כבר חצ’קונים, ואני אפילו בלי מייקאפ! היא פשוט קסם אמיתי!”

רון, בת 21, חיפה

כל פעם שרציתי להזמין מישהי לצאת התביישתי. לא ראו פנים, ראו פצעונים. נגשתי לרופא שהוציא לי מרשם לראקוטן. ההורים שלי התנגדו לזה, כי זה ממש חזק. על ערכת Clean Face, אמא שלי שמעה מחברה ורצה להזמין לי. תשמעו, זה עבד מעולה והקטע הוא שזה טבעי.”

 

אקנה

חיפוש

מאמרים נוספים

מאמרים נוספים

חיפוש