החימר הירוק ותכונותיו הנפלאות

חימר ירוק לאקנה

חימר ירוק תכונות ריפוי וסגולות

חימר ירוק הוא תרכובת של מינרלים חיוניים, תחמוצת ברזל וצמחים מפורקים כמו סוגים שונים של אצות ים. הצבע של החימר הוא באמת ירוק, וככל שהחימר ירוק יותר, כך הערכים שלו גבוהים ומועילים יותר.

החימר הירוק משמש רבות בתחום הרפואה המשלימה, הן לשימוש פנימי והן לשימוש חיצוני, כאשר השימוש העיקרי שלו הוא טיהור וניקוי רעלים. זאת מכיוון שהוא מכיל מגוון רחב של רכיבים סופחים אשר מנקים את הגוף.

 

חימר ירוק לניקוי רעלים מהגוף

נמצא כי יכולות הניקוי והחיטוי של החימר הירוק הן חזקות כל כך, עד שהן יכולות לנקות מתכות ממי ביוב. בצורה דומה, החימר מנקה רעלים מהקיבה וממערכת העיכול בשימוש פנימי, וסופח רעלים ומנקה את נקבוביות העור והשיער בשימוש חיצוני.

החימר הירוק מכיל כמות רבה של מינרלים כמו מגנזיום, קלציום, פוטסיום, אבץ, ברזל, נחושת וקובלט. שתייה של כוס מים עם חימר ירוק מחזירה לגוף את כל המינרלים שהוא נזקק להם, ובד בבד הוא מנקה את הגוף מרעלים כמו מתכות כבדות, רדיקלים חופשיים ומזהמים סביבתיים.

למעשה, עולם המינרלים (המגיעים בתצורה של אדמות/חימרים) אוצר בחובו מיקרונוטריינים וחומרי הזנה עשירים מרוכזים שישנו את עור פניך מהמגע הראשוני.
בתרבויות קדומות היה השימוש באדמות שונות נפוץ מאד בהקשר ליופי, ריפוי וטקסים מקודשים.

אז מה יש בה באדמה שיגרום לנו לרצות למרוח אותה על הפנים או הגוף?

המינרלים השונים המצויים בחימר הירוק מחזקים את הגוף ומסייעים לו להחלים ממחלות שונות. נחושת נלחמת בזיהומים ובדלקות, סלניום משפר את תפקוד הכבד, קובלט מטפל באנמיה וכל המינרלים יחד מעכבים את תהליך ההזדקנות ומאזנים את האיזון הטבעי של הגוף.

המרקם החלק והמרגיע של החימר הירוק (לאחר עירבובו במים/הידרוסול צמחי) עוזר להרגעה ולהחלמה של מכאובים שונים, כמו חתכים, שריטות, פציעות קטנות, נקעים, כוויות קלות ועקיצת יתושים וחרקים. ניתן להכין רטייה חמה של החימר הירוק ולהניח על האיזור הפצוע או הכואב, החום מקל על הכאב והמינרלים שמרכיבים את החימר נספגים בגוף ומסייעים להחלמה שלו.

 

חימר ירוק ועור שומני עם נטייה לאקנה

בשל יכולות ספיחת הרעלים המופלאה של החימר, יש לו גם יכולת לספוח עודף שומן ורעלים מעור הפנים בשימוש חיצוני. על מנת להנות מיתרונות החימר לעורכם, כל שעליכם לעשות זה לערבב
את אבקת החימר יחד עם נוזל כלשהו: מים/ג’ל אלוורה/ הידרוסול צמחי מרגיע כמו מי לבנדר או קמומיל, ולמרוח על העור (להמנע ממריחה על העור הדק והעדין סביב העיניים). המתינו מספר דקות עד לייבוש ושטפו את המסיכה במים חמימים ללא צורך בסבון. לאחר מכן מרחו קרם לחות טבעי ואיכותי.

 

חימר ירוק וטיפול בקרקפת שומנית

בדומה לנקבוביות העור שלנו, גם בעור הקרקפת מצטבר לפעמים עודף שומן (יכול לנבוע גם כתוצאה משימוש בחומרי עיצוב או קרמים סינתטיים למיניהם שאינם נשטפים היטב בחפיפה)

ועל כן דרך מעולה לניקוי קצת יותר עמוק היא להוסיף מאבקת החימר המשובחת גם לתוך השמפו, להשאיר על השיער למספר דקות ולחפוף כרגיל.

 

מסיכת פנים על בסיס חימר ירוק

חימר הירוק הוא מוצר נפלא כמסיכת פנים בפני עצמו בעל תכונות ריפוי גדולות. אך הוא גם יכול לשמש כחומר בסיס מצויין לחמאות, קרמים וחומרים נדיפים כמו שמנים אתריים. לא חייבים להשתמש כל יום, ושימוש של פעמיים בשבוע בהחלט יתן אפקט מהיר.

חימר ירוק לאקנה
חיפוש

מאמרים נוספים

מאמרים נוספים

חיפוש