קולגן וחומצה היאלרונית- היופי בהישג יד

קולגן וחומצה היאלרונית

בזמן האחרון יש באז סביב חומצה היאלורונית וקולגן בתחום טיפוח העור. החל מסרומים ועד זריקות ועד קרמים, המטרה היא לספק את מרכיב היופי הסופרסטאר הזה לעור. במבט עמוק יותר בחומצה ההיאלורונית, מתגלה לנו עולם שלם של יתרונות מסקרנים החורגים הרבה מעבר לרצון לעור חלק ותוסס.

רק המדע, בבקשה

חומצה היאלורונית (המכונה גם HA) היא חומר שנמצא באופן טבעי כמעט בכל תאים בגופנו. נקרא באופן רשמי גליקוזאמינוגליקן לא מגולף. חומצה היאלורונית מופצת ברחבי רקמת החיבור שלנו, רקמת העצב (חשובה גם לבריאות המוח!) ורקמת האפיתל שלנו. רקמת האפיתל מרפדת את האיברים, הכלים והחללים של גופנו. כך שבעצם HA קיימת בכל פינה וגוף.

בעבר הייתה מיוצרת בעיקר מכרבולות של תרנגול, אך כיום המקור העיקרי הוא באמצעות תסיסה מיקרוביאלית. בגדול, רכיב המיוצר במעבדה ללא שימוש במרכיבים מהחי. (מלבד חיידקים)

אנחנו מים

כשאתה חושב על חומצה היאלורונית, חשוב על מים. תחשוב על הידרציה. למרות שחומצה היאלורונית אינה מכילה מים, יש לה את היכולת הייחודית לשמור על פי 1000 ממשקלה במים. כולנו יודעים שמים והידרציה הם המפתח לתפקוד הבריא הכללי של מערכות גופנו. באמצעות HA, אתה יכול למשוך ולשמור על הידרציה באזורים המרכזיים שהכי זקוקים לה.

אם אתה אחד מאותם אנשים שנאבקים עם הנחיית ‘8-10 כוסות מים ביום’ – אתה לא לבד. נטילת HA כתוסף למעשה מגדילה את הסיכויים שתשמרו על המים שאתם לוקחים. ושלחו אותו למשלוח מיוחד לפינות ולפנים שם הוא יכול להפעיל את קסמו.

חומצה היאלורונית + קולגן = צוות מנצח

בדיוק כמו החברים הכי טובים שהם כל כך קרובים שהם מסיימים את המשפטים אחד של השני, HA וקולגן משלימים ותומכים זה בזה בצורה מושלמת. HA משפר את יכולתו של הגוף לייצר ולסנתז, או להשתמש בקולגן. על ידי נטילת קולגן ו- HA יחד, אתה מגביר את היעילות של שניהם. מה שמוביל לתועלות גלובליות עבור כל המערכת שלך.

עובדים יחד כחומר סיכה

חומצה היאלורונית פועלת כמרכיב מרכזי בבריאות המפרקים על ידי שמירה על ריפוד ושימון המפרקים. מחקרים הראו כי HA מסייע בתסמינים של מחלת מפרקים ניוונית. המפרקים שלנו נועדו להגן על העצמות שלנו מפני ההשפעות השחיקתיות של התנועות החוזרות והיום-יומיות שלנו (ועל כל המכורים לאדרנלין, שעובדים ללא סוף, תהליך שחיקתי זה מתקדם הרבה יותר מהר).

HA גם מגביר את עמידות הסחוס על ידי אספקת חומרים מזינים והוצאת פסולת. במפרקים נמצא הנוזל הסינוביאלי – שהוא הנוזל המשמש כבולם זעזועים. על ידי חידוש נוזל סינוביאלי, HA מסייע בהפחתת השפעות החיכוך היומיומי על המפרקים שלנו.

מנה יומית של קולגן ו- HA יכולה לשפר את בריאות המפרקים, להגביר את הניידות ולעזור לכאבי מפרקים ונוקשות. תוסף משולב של קולגן וחומצה היאלרונית מעניק לך את הדחיפה שאתה צריך כדי לנוע כמו פעם.

לעור: זה יופי בתוספת

HA הוא על כל לחות, ולכן אין זה מפתיע שהוא מספק את המראה היקר שלנו עם כל השמנמנות והמוצקות שהיא הגביע הקדוש של תעשיית היופי. למעשה, מחצית מכל ה- HA של הגוף נמצא בעור. מרבית ההשפעות של הגיל נובעות מיכולתו של העור שלנו לשמור על לחות, וגם על רמות קולגן נמוכות, שיורד במקביל לירידה ברמות האסטרוגן (אצל גברים ונשים כאחד).

HA עובד עם קולגן על ידי מתן סביבה עשירה בלחות בה קולגן יכול להימתח מבלי להישבר. נותן לעור את האלסטיות אליה אנו חושקים. חומצה היאלורונית מסייעת גם בריפוי פצעים, תיקון רקמות, שפתיים סדוקות, בעיות בקרקפת יבשה, חניכיים ואפילו רמת הלחות של העיניים שלנו.

הרגל יומיומי

בדומה לקולגן, יכולתו של הגוף לייצר ולשמור על רמות חומצה היאלורונית טבעית פוחתת ככל שאנו מתבגרים. ל- HA מחצית חיים של כ- 1-3 ימים. זה מתכלה די מהר ויש להחליפו. אז הוספת חומצה היאלורונית מדי יום היא הדרך הטובה ביותר להתחדש ולשמור על הרמות שלך.

HA שומר על חוסן הגוף. יש לו תכונות נוגדות חמצון, הוא מתחדש כל הזמן, והוא נמצא באופן נרחב בכל אזור בגופנו. על ידי השלמה יומית של מרכיב סופרסטאר זה, אתה מספק לגופך את הכלים הדרושים כדי לעמוד בקצב החיים שאתה אוהב לחיות.

קולגן הוא החלבון הנפוץ ביותר שנמצא בגוף. הוא קיים בגידים, בשומן וברצועות, בין היתר. הוא עוזר לחלקי גופנו להשתלב יחד, והוא חיוני לחוזק מבנה העצם שלנו. כאשר רמות הקולגן בריאות, תאים המכילים קולגן מקבלים מראה חזק וצעיר.

אלסטין הוא סוג אחר של חלבון בגוף. אלסטין נמצא במקומות בגוף המתכווצים, כגון עורקים וריאות. הסיבה לכך היא המאפיין הבולט של האלסטין: היכולת להידבק למקומו ולשמור על צורתו המקורית. אלסטין וקולגן הם שני חלבונים הנמצאים בעור. הם עובדים יחד כדי לתת לעור את המרקם והצורה שלו. עור עם רמות בריאות של קולגן ואלסטין לא רק צעיר יותר; אלא גם חזק יותר.

הדבר המעניין בקולגן הוא שהמרצת צמיחתו גורמת לאפקט דומינו. ככל שיש לך יותר קולגן, כך גופך מסוגל לייצר ולתחזק יותר.

נוגדי החימצון החזקים בעולם- ויטמין C ופיקנוגינול

מה הקשר לויטמין C?

מה כבר לא נאמר על ויטמין הפלא הזה? בנוסף לכל מעלותיו הרבות במערכת החיסון, ויטמין C הוא קריטי לסינתזה של חומצה היאלורונית. ללא רמות נאותות של ויטמין C, גופך לא ירוויח את מלוא התועלת בתוספים המכילים חומצה היאלורונית. חומצה היאלורונית יכולה לסייע בהגברת ייצור הקולגן בגוף האדם, וכך מתפקדים כולם כתזמורת אחת. כמו שאמרנו, חומצה היאלורונית נמצאת באופן טבעי בגוף, אך היא פוחתת ככל שאנו מתבגרים. אכילת מזונות עשירים בוויטמין C וחומצות אמינו יכולה להגביר את רמות החומצה ההיאלורונית והקולגן בגוף מכיוון ששניהם חשובים לעור. מאכלים כמו תפוזים, פלפלים אדומים, כרוב, נבטי בריסל, ברוקולי ותותים עשירים בוויטמין C.

מה זה פיקנוגנול?

זוהי תמצית מקליפת עץ האורן הימי הצרפתי (Pinus pinaster). התמצית עצמה ידועה כמלאה בנוגדי חמצון, קולגן ואלסטין. במחקר שנערך על 20 נשים לאחר גיל המעבר שלקחו 75 מ”ג מהתוסף מדי יום למשך 12 שבועות, הם ראו עלייה משמעותית בגמישות העור ובמידת הלחות. הפיקנוגנול הוא נוגד חמצון סופר לאנטי אייג’ינג. אחד הטובים שיש.

היתרונות של פיקנוגנול:

פחות כתמי גיל

מונע היווצרות קווים וקמטוטים

נלחם ברעלים

משמן את העור

בעוד הפיקנוגנול מסייע בהפיכת סימני ההזדקנות לאחר שכבר קמטים קיימים, זהו גם אמצעי מניעה מצוין המסייע במניעת היווצרות קווים מלכתחילה, על ידי לוחמה ברעלים הקיימים באוויר, ושימון העור מבפנים החוצה.

חיפוש

מאמרים נוספים

מאמרים נוספים

חיפוש