חבל שלא הכרתי את Grow Wild קודם

נשירת שיער

הדרי, בת 18 מבת ים, חשבה שהיא ניסתה את כל הפתרונות לנשירת השיער שלה, שהחלה בגיל צעיר במיוחד. החל ממשחות ייעודיות ועד טיפול תרופתי.

רגע לפני ייאוש, ובזמן שהיא מגוללת בפיד האינסטגרם, היא נתקלה במודעה המתארת את המוצר “Grow Wild“, לטיפול בנשירה של גברים ונשים.

“אפשר לומר שברגע הזה, צמחה בי תקווה מחדש”

לא צריך להיות מופסה (ההוא ממלך האריות), כדי לדעת ששיער זה כוח. גברים ונשים תופסים את השיער כעוצמתי ועושים הכל להילחם בנשירת השיער, למרות שמדובר בתופעה טבעית. טוני אוליאל, מטפלת מנוסה ברפואה סינית וצמחי מרפא מסבירה: “התהליך הזה לרוב איננו מורגש, זאת מאחר שהשיער מתחלף בצורה מחזורית במעגל של שלושה שלבים. לנשירה מוגברת של שיער, יש מגוון רחב של סיבות, החל מגורמים תורשתיים, דרך גורמים נפשיים כמו לחץ ומתח ועד טיפולים כימיים (קוסמטיים) למיניהם. כיום, בעולם המערבי קיימות שיטות רבות המציעות פתרון לעצירת ההתקרחות ואפילו לחידוש הצמיחה. אולם, רוב רובן של השיטות אינן טבעיות וכרוכות בטיפול פולשני, יקר ולא בהכרח מביא לתוצאה הרצויה. מתוך רצון לספק אלטרנטיבות טבעיות למגוון רחב של בעיות, קמה חברת OliMed המעניקה פתרונות לבעיות רבות, כולל לנשירת שיער.”

 השינוי מתחיל בראש

ערכת Grow wild מבית OliMed מציעה טיפול טבעי לגברים ונשים, בעזרת שילוב של שלושה מוצרים:

מזו רולר – המכשיר המהפכני שקיבל את השראתו מהרפואה הסינית, מעודד את העור לייצור עצמי של קולגן ואלסטין ובכך דואג לחידוש העור וליצירת רקמת עור זוהרת ובריאה.

שמן לטיפול בנשירת שיער – הרכב שמנים עשיר ומזין המסייע בשיקום שיער פגוע, הגנה על עור הקרקפת, חיזוק סיב השערה ועידוד צמיחת השיער.

פורמולת “Beauty” – מיועדת לטיפול בשיער, עור הפנים והציפורניים. תמצית נוזלית המכילה מיצוי של צמחי מרפא, המטפלים במכלול הגורמים לנשירת השיער.

 

שלא תצאו קירחים

תעשיית הכדורים והתרופות התפתחה לממדי ענק- לכל פיפס בגוף או בנפש, ממציאים כדור שמגיע עם צ’ק ליסט של תופעות לוואי. גם לתופעת נשירת השיער, שוק התרופות מציע לא מעט פתרונות כימיים: החל מקפסולות שעלולות לדכא את הליבידו ועד הליכים מסובכים ופולשניים יותר כמו השתלות שיער. ערכת Grow Wild, היא הפתרון האולטימטיבי וההוליסטי לנשירה- היא פועלת חזק גם מבחוץ וגם מבפנים, ממריצה את הדם ובעיקר אפקטיבית, טבעית וללא אף תופעות לוואי.

 

יובל,36, רחובות

“שנים שלא נגשתי לאף בחורה. התביישתי בגלל המפרצים בשיער. ידידה טובה המליצה לי על Grow Wild ותוך כמה חודשים השיער החל לצמוח והביטחון העצמי חזר. אין מילים”.

 

הילה, 45, קריית מלאכי

“מה לא ניסיתי לנשירה המטורפת שלי? תוספות בשיער, קפסולות למיניהם, כלום לא החזיק מעמד. נטורופתית שהמליצה לי על תמציות הצמחים של אולימד, הצילה אותי. הם פשוט קסם על השיער”.

 

דני, 50, חיפה

“כל החיים שלי אני בדיאטות, שגרמו לי לנשירת שיער. הרופא המליץ לי על כדורים, אבל אני מאמין בדרך הטבע. בעקבות פוסט בפייסבוק, החלטתי לנסות את פורמולת הצמחים וזה באמת עובד, הנשירה פחתה משמעותית”.

 

נשירת שיער

חיפוש

מאמרים נוספים

מאמרים נוספים

חיפוש